måndag 13 maj 2013

Life is hard, yeah no shit.

Vakna av att täcket ligger lindat åtta varv runt en samtidigt som jag fryser som en gris var väl inte jättemysigt att vakna av. Det var väl egentligen ingenting mot vad som väntade sedan. Att komma ut i köket och se att det ligger flera centimeter snö och slask ute, den känslan var inte att leka med.

Skolan var väl som skolan var. Lyckades komma hem helskinnad och få i mig lite mackor (min stora svaghet just nu). Lyckades även att ut och gå den vanliga rundan som ska gås varje dag även fast det snöade idag. Man går ut för att bli smal och snygg. In kommer jag igen med en chokladpåse och ser ut som en dränkt katt. Bara jag som inte får ihop ekvationen?

Vill även passa på att tacka mitt trogna headset för denna tid och önska den en fin vila. Rest in peace. Nåja, ni blir snart utbytta mot ett nytt par som impulsshoppades nyss. Oj då, ett mobilsskal råkade också följa med beställningen. Aja, sånt som händer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar