lördag 25 maj 2013

Sunny side of life!

Det är sådana här dagar som gör livet värt att leva. Mösspåtagningsdags var det igår. Det inleddes med en femkamp + boboll mot RT3 och (viktigast av allt) lärarna. Vi vann den viktigaste kampen i alla fall! Vädret var helt underbart och alla var så glada. Det var så härligt!

Att bara sitta ner, äta lite och prata medan solen lös så fint. Fick en sådan känsla senare under dagen att jag  verkligen kommer sakna detta. Jag vet att jag klagar hela tiden på allting men samtidigt är jag så glad. Jag är så glad över alla jag har mött här uppe, allting jag har fått vara med om. Att jag har blivit den jag är.

Kvällen bjöd på finhäng på skytte med klassen innan det blev landströms för att senare vidare till royal med oväntat sällskap. Sådana här kvällar, de får en att må så bra. Det var längesedan jag skrattade så mycket eller mådde så bra ända in i själen. Att så lite kan göra så mycket. Jag var så glad.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar