fredag 22 februari 2013

I only wanted to see you laughing in the purple rain.

Tycker mina tankar är ganska intressanta ibland. Igår, vid halv ett på natten tyckte jag det var en bra idé att istället för att sova börja plugga. Inte plugga till biologiprovet som skulle skrivas några timmar senare, nej det var MVG-uppgifterna i fysiken som skulle göras...

I morse vaknade jag med en träningsvärk och stelhet i nacken. Det första jag då tänker på är att jag vill stå på huvudet och börjar planera var jag kan göra det i lägenheten där jag ändå kan falla hyfsat mjuk om (snarare när) jag skulle trilla.

Fick än en gång en sådan konstig tanke nu. Istället för att sova när jag vet att jag ska upp om sex timmar igen, sätter jag mig och målar naglarna. Inte nog med att jag målar naglarna, jag målar dem lila. Jag menar, hur länge sedan var det jag hade nagellack? Var nog någon gång i åttan. Hur längesedan var det jag hade lila på mig? Jadu, det minns jag inte

Så resultatet av detta är att jag nöjd nu sitter med lila naglar som är något sjukt fula. Inte nog med att jag inte passar i nagellack, de är så fult målade så jag skrattar varenda gång jag ser dem. Lila naglar och orange one piece. Kan inte med ord beskriva hur vacker detta skär sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar