fredag 19 oktober 2012

My legs wanna stop but my heart just keep going.

Sista provet är gjort och det var lite komiskt. Provet alltså. Nästan så man börjar skrattar när man tänker på det. Tänker dränka mina sorger i mat, eller jag tänker fortsätta dränka mina sorger i mat. Chokladgrejs till frukost, kebab till lunch i skolan och hemmagjord pizza till kvällsmat.

Känner att mina matvanor låter riktigt onyttiga även om de inte är det. Visst, kebab är väl inte särskilt nyttigt men resten, jo det duger.

Annars väntar det ett träningspass (fruktade ben) medan halvmilen redan är avklarad idag. Borde packa då jag åker runt sextiden från lägenheten imorgon... Aja, det kan skjutas upp lite till! Lite distansuppgifter och packning, ja det är så jag ska spendera min fredagskväll! Fredagsmys på högsta nivå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar