söndag 14 oktober 2012

Food is my drug of choice.

Är så lycklig. Av flera anledningar faktiskt. Några som jag inte kan berätta och några som jag kan. Några är nämligen att jag har ätit så gott denna helgen. Ja, jag är lite konstig som blir lycklig av det. Men att äta gott, och samtidigt veta att det jag stoppar i mig är relativt nyttigt är så skönt för mig då jag vet att jag kommer att må fysiskt bättre av det.

Har hittat lyxiga frukostar som består av det jag normalt äter till frukost fast ihopblandat och med kakao vilket gör att jag har ätit chokladsmakande frukost två dagar i rad. Smaskens! Muffins på banan, havregryn, ägg, kakao och kaffe. Jag klagar inte!

Annars har helgen varit riktigt skön. Bara varit hemma, sovit, tränat, icke-sovit och gjort allt för att inte plugga. Två prov innan jag åker hem om sex dagar, känner att det kanske inte kommer gå så bra på de proven...

Dagens frukost!

1 kommentar: