söndag 20 november 2011

Om du inte finns till, vad ska jag göra då?

Tycker inte om denna dagen, eller jag tyckte om den tills för några timmar sedan. För några timmar sedan blev jag lämnad kvar i kiruna medan den fina pojken åkte söderut och hem igen. Har som vanligt haft helt underbara dagar men som vanligt har de gått alldeles för snabbt. Vi har hunnit med att lata oss, gå på bio, spela det grymma vänner-spelet och lata oss lite till. Vänner-spelet är frågor om den underbara serien Vänner som jag kanske har kollat på lite för mycket. Trots det förlorade jag med 2-1 i matcher....

Nu när han har åkt behöver jag saker och se fram emot för att överleva vecka och tiden framöver. Närmsta veckan kommer som sagt bestå av fysik- och matteprov. För att överleva detta har jag nu hittat en sak att se fram emot; första advent. Det ska bli så mysigt att få plocka upp julsakerna, lyssna på julmusik, tända ljus och bara gosa ner sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar