måndag 28 november 2011

Let's dance!

Jag gillar denna dagen, jag vill inte gå och lägga mig! Och vad har jag gjort? Städat, lagat mat och fått sammanbrott. Kul dag va? Ja!

Trots att det behöver städas här hemma med gjorde jag inte det, nej jag följde med jesper hem och städade där istället. De har numera ett väldigt fint kök om jag får säga det själv! Fick även visa min avsaknad i matlagningskunskaper då jag bjöd på en smaklös kyckling-sak. Om ni ville veta tänkte jag bara.

Under kvällen hade vi bestämt att vi skulle göra en dans till "Let's dance" av Linda Sundblad. Trodde inte att det kunde ta så lång tid att komma på en dans men efter par timmar och ett skrattsammanbrott av mig så är den klar. Kan tyvärr inte ta åt mig särskilt mycket creds för den utan det får gå till jesper istället. Har väl ett par lite udda steg i sig som nu heter "bitchen" och även den välkända "jonas-dansen". Jag gillar sådana här dagar, sådana utan att slippa att tänka på massa andra jobbiga saker!

Tagga rååååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar