söndag 6 november 2011

I want it all and I want it now

Är uppe i ett blött men snöfritt kiruna igen. 44 dagar kvar tills jag åker hem, 48 dagar tills julafton, 55 dagar kvar på året, alldeles för många dagar tills jag ser pojken min och 28 dagar tills Peter Johansson spelar i Karlskrona. Att inte veta när jag kommer att träffa pojken känns fruktansvärt tungt. Att då samtidigt veta att Peter Johansson spelar i Karlskrona snart som jag hade kunnat gå på om jag bodde hemma gör allt ännu tuffare.

Tack och lov är det snart jul. 11 månader om året längtar jag till julen och allt som följer med. Alla dofter, känslor, tända ljus och den underbara julmusiken älskar jag. Förhoppningsvis får det tiden att gå snabbare så jag får min efterlängtade jul och får träffa min efterlängtade pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar