fredag 24 oktober 2014

The future's in the air, can feel it everywhere blowing with the wind of change.

Packa upp väskan, packa ner den igen. Ingen rast och ro här inte. Eller jag hann jobba en helg med. Gäller att klämma in det med. Åkte bort till Kalmar för att plugga lite vilket jag även fick gjort. I alla fall de stunderna på Espresso house. Trivs verkligen i lokalerna och kan få något gjort där. Trivs gör jag även på redaktionen på Östra Småland. Där kom förresten en väldigt trevlig krönika för några dagar sedan.

Det blev som vanligt väldigt god mat där vinnaren helt klart blev en underbar sallad på O'Learys. Helt underbart god. Annars så säger jag inte nej till blodpudding. Eller varför inte fläskpannkaka? Eller varma mackor? Eller krokodilburgare? Eller kanske lite svensk mästare-pizza?

Krokodilburgaren kom inte till genom att vi såg en krokodil på gatan och sköt den. Nej, det var matmarknad på stortorget där det fanns bland annat krokodilburgare. Ingen fullpoängare men ändå. Kul att ha smakat ändå.

En mobil blev också inhandlad. Dock inte till mig utan till farfar. Nepp, jag har inte slängt min nya i backen. Nu behöver inte vara oroliga.

Gjorde inte så mycket förutom ett glädjeryck kvällen innan jag åkte. Då snackar vi glädjeryck deluxe. Fick nämligen reda på att jag får provjobba på Espresso house. Åhh jisses så glad jag blev. Riktig lycka. Riktig lycka.

Vems ser godast ut? Denna...

...eller denna?

Plugg

Toker!

Smaskig sallad.

Behind the picture.

Turf - #kingeningate

Plugg - föreläsning

Plugg

Finfint pluggsällskap

Krokodilburgare


Matmarknad

Vad ser godast ut, detta...

...eller detta? Känner att jag kammade hem en till enkel förlust.

Photobomb!

Ska man skratta ska man skratta ordentligt!

Är man glad så är man!

SM-pizza

Photobomb no 2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar