fredag 17 oktober 2014

Something in the way he moves attracts me like no other.

Efter varje inlägg så säger jag åt mig att skriva oftare istället för monsterinläggen som blir annars. Hade några  dagar hemma med kärleksmums, uppvärmningen (om du läser detta Popsen, kan ni inte göra några fler så jag har mer att titta på?) och lite temys med favoritmuggen. Hann även med kanelbullens dag som firades på jobbet. Jo, lite jobbat har jag också gjort. Äntligen hittade jag också min älsklingsparfym. Äntligen!

Åkte till Kalmar för ännu en veckas semester, eller chillande i alla fall. Lite turfande & mycket mat, precis som det ska vara. Linus jobbade eftermiddag/kväll så på något sätt hamnade jag med på redaktionen några kvällar. Jag klagar inte, jag trivs!

För första gången någonsin så gick jag också om k_tjing i topplistan. Woho! Sen att han nu är förbi mig är en annan sak... Ena kvällen bjöd på fotboll medan nästa bjöd på kroppkakor. Love it! Var även snäll och ställde upp på enkäten som resulterade i tidningsmedverkan dagen efter. Bjuder på den!

Var hemma och träffade Emelia lite. Så härligt att träffa henne igen! Kvällen blev senare och senare men jisses så härligt det var. Jobbade helgen innan det halv sex på måndagsmorgonen än en gång mot Kalmar. Ibland är det små gester som gör dagen så mycket bättre. Klockan sju en måndagsmorgon ritade tågkonduktören inte sin vanliga krumelutt, nej det blev ett hjärta. Sådana småsaker som gör dagen. Denna gång var det dags för jobbintervju på Espresso House. Vet fortfarande inte hur intervjun gick men får se. Det var i alla fall trevligt att vara tillbaka i Kalmar om än för bara par dagar.






Tuff dag på jobbet... (Obs! Bilden är arrangerad)


Ska man komma ihåg något så är det lika bra att lägga lappen mitt i gången.


Turf - #kingeninpier

Turf - #kalmardoom

Turf - #kalmardoom

Turf - #kalmardoom





Pannkaksfrulle!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar