söndag 3 november 2013

Dag 113

Det blev invigning av det nya träningslinnet idag. Och vilken invigning det blev! 20 grader varmt och strålande solsken, det var härligt det! Städade som vanligt på fredagar, åt sen frukost och såg lite Grey's innan jag vandrade till Coles för att leta efter saker de inte hade. Bra där!

Slängde mig på tåget och åkte in till Melbourne istället. Gick omkring på DFO och denna gången var det skor jag var ute efter. Vet inte hur många skoaffärer och hur många skor jag pillade på innan jag hittade rätt. Det blev de skorna jag hade ratat när jag par timmar tidigare satt och letade skor online. Med mig hem råkade också ett par skor med alldeles för hög klack följa med. Med tanke på att de bara kostade fem dollar (35 kr) så gör det ingenting om jag aldrig använder dem utan de bara står där och ser fina ut. Dessutom var de inte bara fina, de var riktigt sköna! Råkade även få med mig en väska hem, oops!

Gjorde en omgång kanelbullar när jag kom hem och passade i jäsningarna på att ligga ute och steka. Kanelbullarna blev väldigt omtyckta och fick ett lyckoskrik och en segerdans utförda tack vare att de fanns till. Gjorde bullarna och la en lapp och tackade för pedikyren jag fick. Kommentaren av Adam var när han läste det att jag kunde få en pedikyr i veckan om jag gjorde kanelbullar.

Adam kommentarkavalkad fortsatte när jag kom ut och för en gångs skull var jag barbent och inte hade strumpor på mig. "Frida, when we go outside we take off our shoes!". Japp, har så fin bränna så det ser ut som jag har strumpor på mig när jag är barfota... Sara, Adams syster kom över så vi allihopa åt middag och hade en trevlig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar