måndag 26 mars 2012

Jag ska fånga en sommar, följa med vinden så som jag aldrig vågat

Jag kan inte plugga, inte leta recept men ändå det viktigaste av allt, jag kan inte följa AVs livechatt. Blä på er Telia!

Har haft en skön, konstig och surrealistisk helg. Den följdes idag upp med två föreläsningar, en med Pat Hynes från New Mexico och en med Tone Bekkestad, meteorologen. Imorgon blir det ännu fler föreläsningar, fast då blir det ut till IRF där det är TEDx-konferans. Det följs upp med massa plugg för på Onsdag är det fysikprov (bläblä) och på Torsdag är det biologiprov (blä).

Meeeen om 11 dagar befinner jag mig hemma och har blivit utlovad en massa grillad mat. Oj vad gott det ska bli! Kan inte beskriva min enorma kärlek till mat, varmrökt fläsk och speciellt till grillad mat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar