fredag 9 mars 2012

The air around me still feels like a cage.

Det är såhär en dag ska vara. Eller ja, tandläkarbesöket på morgonen var väl inte någon höjdare. Dock var dagen efter det riktigt härlig. Denna härliga dag bestod av för första gången på väldigt länge kliva in i ett gym och träna där. Hann även träffa smillevoffen och gå ut och gå med honom en runda. När jag kom hem kom nästa trevliga sak, efter två dagars evigt klickande på "skicka och ta emot-knappen" damp det ner ett mejl i min inbox.

För att träningsmässigt avsluta denna dagen på topp blev det ett pass yoga med mamsen. Hela dagen avslutades hos Marcus med att bara ta det lugnt och ha trevligt. Lyckades även tigga till mig skjuts av honom (tack så mycket!) så jag slapp gå hem i slasket. Med andra ord, en riktigt härlig dag som jag inom snar framtid (imorgon?) vill göra om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar