lördag 31 mars 2012

The good girls are home with broken hearts.

Jag har en fungerande fjärrkontroll! Kan inte beskriva hur underbart härligt det är! Efter ha mejlat och googlat på diverse olika företag idag kom pappa på den smart idén att Maja ju har en likadan TV som jag. Snäll som hon var fick jag låna hennes för att lära upp min nya kontroll. Tack så mycket Maja!

Annars har det vara en effektiv dag idag. Eller? Nåja, den började effektivt i alla fall. Halv åtta i morse började jag göra smörgåstårta så den kunde stå och gotta ihop sig till lunch. När klockan sedan var tio var smörgåstårtan klar, frukosten uppäten och jag hade varit ute och sprungit och gått en runda. Efter det har jag... Ähh... Latat mig. Men det måste göras det med! Chokladkakan var förresten god, alldeles för god...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar