måndag 6 februari 2012

Sometimes you'll find that I'm out of my mind.

Familjen har nu åkt hem efter en helg full med kyla. 40 minus i lördags då vi var på Jokkmokks marknad, det var ganska kallt det. Har även bockat av ishotellet, tyvärr inte alls så fint som förra året men rena sommarvärmen där inne jämfört med Jokkmokk.  Men jag vet inte varför jag lade pengar på ishotellet då det räcker att gå in på mitt rum för att få samma känsla. Iskall luft, iskallt golv och jag kan till och med skrapa fram lite is från fönstret. Någon som ska tejpa listerna i fönstret? Jag!

Jag längtar tillbaka till för par år sedan på matte & fysik var de bästa ämnena som fanns. Nu är det allvarliga ångestattacker då jag tänker på matte och nervsammanbrott då jag tänker på fysik. Att vi ska ha prov i båda de ämnena nästa vecka är inte särskilt kul.

På tal om inte så roliga saker, denna dagen är inte rolig. Nästan allt har gått emot mig och ilskan och frustrationen har byggts upp under dagen. All denna ilska och frustrationen höll på att gå ut över damen i telia-affären. Tack och lov finns det folk som alltid gör en glad. Det är ganska otrolig egentligen. Folk som bor några meter ifrån en, 120 eller 180 mil ifrån kan göra så mycket.

Har också fått svar på min efterlysning i förra inlägget. Tack för det! Känns bra att veta att någon orkar läsa allt jag skriver....

Min stora passion, mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar