onsdag 1 februari 2012

Du är den mystiska mannen i svart som jag ofta tänker på.

Någon som lyckades missa den röda tråden i förre inlägget? Bra jobbat isåfall! Det har blivit väldigt mycket the Ark och Ola Salo sista dagarna. Inte bara för att deras musik är riktigt bra utan för att mellanpraten är så tänkvärda och fina och de vågar vara sig själva på scen. Det är en av de få sakerna som gör mig glad just nu.

Imorgon anländer familjen Svensson + en del ur Lahdenperä till Kiruna. Om ni ville veta alltså. Ville ni inte det, synd om er.

Lyckades träna idag men inte gick det något bra. Skulle vilja ha någon som stod och skrek på mig att jag kunde göra ännu mera, att jag klarar mer. Jag börjar lära mig det mer och mer men än är inte psyket så starkt så det klarar att göra det fullt ut. Tänkt och få ha någon som Bob från Biggest Loser som står och skriker på en. Hur härligt skulle det inte vara? Så om du känner dig sugen på att skrika och pressa mig lite, hör av dig! Betalning sker på valfritt sätt...


"If you can imagine it, you can achieve it; if you can dream it, you can become it."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar