torsdag 10 juli 2014

Drömmen som aldrig kan bli sann.

Gör egentligen endast tre saker nuförtiden.
1. Är i Älmhult.
2. Kör bil.
3. Sover.

Är i Älmhult säger väl sig självt varför jag gör det. För att jobba så behöver jag helt enkelt vara i Älmhult. Logiskt va? Sedan att jag stannar för att träffa Linus och för att ta lite zoner när jag ändå är där. Har börjat med turfing (via appen turf) där allt går ut på att ta fysiska zoner runt om i världen.

Nummer två är väl också ganska uppenbar då det tar ett tag att komma till och från jobbet. Nästan lika logisk den.

Nummer tre är väl uppenbarast. Dock sover jag för lite. Alldeles för lite. Har för mycket annat roligt att göra. Typ youtube, as usual...

Sen så myser jag såklart med vovven som är här denna veckan och lever livet. Fina fina isbjörnen.

Enhörningsslakt!





Tur att han inte är anställd som vakthund...


Nya kompisarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar