onsdag 4 april 2012

Let me come home, home is wherever I’m with you.

Det ultimata receptet på våfflor är äntligen hittat. Efter flera misslyckade försök hittade jag äntligen ett där de blev fluffiga. Överlag ändå en ganska bra dag, om man bortser från skolan. Var ofantligt gnällig där och orkade inte göra någonting, förutom att gnälla.

Väl efter den kändes det dock bättre, inte bara på grund av våfflorna. Benen som har varit fruktansvärt sega sista tiden jag har varit ute och gått, kändes inte alls så sega som vanligt. Träningspasset kändes också för första gången bra. Så härligt det! Har fått sådan motivation nu, både till kost och träning. Kom den nerfallande från himlen? Nej, den kom än en gång från Aldrig Vila. Låter det konstigt att jag blir motiverad av lite text? Well, fine by me. Jag har hittat något som fungerar för mig, då gör jag det!

För att göra allt lite roligare, är historian äntligen färdigskriven. Nu ska den bara kollas igenom sen ska den skickas in och jag ska ta lov! Nu står det dock en stor resväska och väntar på att fyllas.

Hittade denna i tidning när jag var hemma, jag älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar